Магазин «ПосудОК» здійснює доставку товарів по всій території України. Доставка замовлень здійснюється поштовими перевізниками. Ми працюємо офіційно (ФОП 2 група), тому можете бути на 100% впевнені, що ми виконаємо замовлення.
Нова Пошта
- Доставка на відділення Нової Пошти при повній оплаті на карту ФОП або накладеним платежем.
- За накладений платіж Нова Пошта стягує комісію 20 грн + 2% від вартості товару.
- За бажанням покупця оформлюємо доставку на поштомат або кур'єрську доставку до дверей.
- Відправка замовлень - щодня. Після відправки повідомляємо номер ТТН для відстеження посилки.
- Середній час доставки - 1-3 дні після підтвердження замовлення.
- Замовлення на суму від 3000 грн доставляються безкоштовно у відділення Нової Пошти.
Укрпошта
- Доставка на відділення Укрпошти здійснюється тільки по 100% передоплаті на карту ФОП.
- Відправка замовлень - 2-3 рази на тиждень. Після відправки повідомляємо номер ТТН для відстеження посилки.
- Середній час доставки - 4-7 днів після підтвердження замовлення.
- Замовлення на суму від 3000 грн доставляються безкоштовно у відділення Укрпошти.
Кур'єрська доставка
- За бажанням покупця оформлюємо адресну доставку замовлень до дверей кур'єром Нової Пошти або Укрпошти. Вартість такої доставки залежить від тарифів перевізників.
Безкоштовна доставка
- м. Ладижин – безкоштовна доставка (зустріч з кур'єром у місті).
- Замовлення на суму від 3000 грн доставляються безкоштовно у відділення Нової Пошти або Укрпошти.
Дані для доставки
При оформленні замовлення для здійснення доставки покупець має вказати наступні дані:
- прізвище, ім'я, по-батькові одержувача;
- номер телефону одержувача;
- населений пункт (місто, селище, село), в який здійснюється доставка;
- номер відділення Нової Пошти (або індекс Укрпошти);
- при адресній доставці кур'єром - вулиця, номер будинку та квартири одержувача.
Зверніть увагу, що термін зберігання посилки у поштовому відділенні 7 днів. Якщо отримувач не забрав посилку, вона автоматично повертається відправнику і буде видаватися тільки після повної сплати отримувачем всіх транспортних витрат. Тому прохання забирати посилку вчасно!
Перевіряйте товар на пошті при отриманні
При отриманні товару у поштовому відділенні перевірте його на комплектність, наявність браку та деформацій. Якщо під час огляду Ви виявили пошкодження товару або неповну комплектацію, Вам необхідно скласти Акт про брак товару (складається разом з представником поштового відділення) та відмовитися від отримання посилки. Номер Акту та інформацію про пошкоджений товар Вам треба надіслати нам на e-mail (info@posudok.com.ua) або через Viber (+380672674030). При відсутності Акту претензії по якості товару та комплектації не приймаються.